حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

سردار فدوی: دشمن در فتنه اخیر به‌دنبال پروژه کشته‌سازی بود| توان انقلاب اسلامی بیش از تصور دشمنان است

  • کد خبر: ۱۶۱۷۹۳
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
سردار فدوی: دشمن در فتنه اخیر به‌دنبال پروژه کشته‌سازی بود| توان انقلاب اسلامی بیش از تصور دشمنان است
جانشین فرمانده کل سپاه به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام اشتباه محاسباتی داشتند و نمی‌دانستند توان انقلاب اسلامی بیش از تصور آن‌هاست.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار دریادار پاسدار علی فدوی در مراسم تجلیل از استادان و مربیان سپاه که صبح امروز (سه شنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد ضمن تبریک روز معلم، اظهار داشت: خداوند متعال قائده‌های قرآنی را معرفی کرده و از آن دستاورد‌های انقلاب اسلامی بدست می‌آید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه نتیجه را خداوند متعال رقم می‌زند، افزود: ما در این ۴۴ سال به تکالیف‌مان عمل کردیم و اقتدارمان به همین خاطر است. انقلاب اسلامی مستکبرین عالم را به زانو درآورده است. توان بندگان خدا از تکالیفی که بر عهده آن‌ها مشخص شده بیشتر است.

سردار فدوی یادآور شد: اولین وظیفه ما این است که تکلیف‌مان را بدانیم و عزم خود را جزم کرده و حتما تکلیف خود را انجام دهیم؛ نتایج را خداوند متعال رقم می‌زند. ما اگر تکالیف‌مان را به درستی انجام دهیم خداوند نمی‌گذارد بن‌بستی بوجود بیاید؛ روزی از جایی به ما می‌رسد که حتی تصور نمی‌کردیم.

وی با بیان اینکه باید استطاعت‌‌مان را هر روز بالاتر ببریم، افزود: ما باید مراقبت کنیم تا هر جایی هستیم تکالیف‌مان را به درستی انجام دهیم و خیال مان راحت باشید که پیروزی مسلم با انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هر‌جا به تکالیف‌مان عمل نکردیم با گرفتاری مواجه شدیم، تصریح کرد: متاسفانه در تکالیف‌مان در حوزه اقتصاد عمل نکردیم و در این حوزه دچار مشکل هستیم. قوی‌ترین قانون جمهوری اسلامی قانون بانکداری بدون ربا‌ست؛ اگر به قوانین اقتصاد اسلامی در قرآن عمل شده بود در حوزه اقتصادی دچار مشکلات نبودیم.

سردار فدوی به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام اشتباه محاسباتی داشتند و نمی‌دانستند توان انقلاب اسلامی بیش از تصور آن‌هاست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تکالیف پاسداران بیش از پیش است، ادامه داد: دشمنان در فتنه اخیر به دنبال پروژه کشته سازی بودند، اما بصیرت مردم انقلابی فتنه دشمن را با شکست روبرو کرد.

وی به جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: ما باید به پاسداری از انقلاب اسلامی مسلط باشیم و تکالیف‌مان را به درستی انجام دهیم؛ همه باور داشته باشیم و با همه توان در میدان حضور داشته باشیم.‌

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->